مقالات فروشگاه

    اثرات رساساز همراه حین فعالیت های دانش آموزان در کلاس

    همانطور که می دانیم همه ی ما دوست داریم در زمان انجام کارهای روزمره، صدای موسیقی را زیاد کنیم،اما وقتی در حال انجام کار خلاقانه باشید، شاید موسیقی با صدای بلند بهترین انتخاب شما نباشد، به نظر میرسد یک صدای پس زمینه (صدایی در سطح متوسط) و آهنگ ملایم (لایت) تاثیری عالی بر روی خلاقیت دارد.

    این نوع صدا ظاهرا حتی بیش از صداهای بسیار کم باعث شکوفایی خلاقیت میشود و برخلاف صدای بلند، حواس ما را پرت نمیکند.

    صدای پس زمینه مغز را بیشتر درگیر میکند و باعث میشود عملیات پردازش در سطح بالاتری انجام شود و همین مسئله، منجر به خلاقیت بیشتر می شود،این موضوع بسیار شبیه به اثرات دما و روشنایی بر کارایی ما دارد.

    از جمله اهداف طراحی و تولید رساساز همراه استفاده معلمان در کلاس در هنگامی است که دانش آموزان مشغول فعالیت هایی هستند مثل نقاشی در مدارس ابتدایی، نقشه کشی و طراحی در دبیرستان ها و هنرستان ها ، کد نویسی و طراحی وب در هنرستان ها و ...

    هنگامی که دانش آموزان ابتدایی مشغول نقاشی هستند معمولا در همان زمان معلمشان در حال تصحیح تکالیف آنهاست و پخش آهنگ های متناسب با سن و ذائقه آنها کمک می کند هر دو گروه در کار خود تمرکز لازم را داشته باشند و از ایجاد خشونت بین دانش آموزان به مراتب کاسته می شود.

    در دبیرستان ها و هنرستان ها دانش آموزان و هنرجویان در شرایط سنی هستند که به شدت به موسیقی علاقه دارند و هنگام گوش دادند به موسیقی از آرامش خاصی بر خوردار می شوند، پس بهتر است،در حین فعالیت های چون طراحی ، نقش کشی، کد نویسی و .... با پخش موسیقی ملایم توسط دستگاه رساساز همراه کاری کنیم که دانش آموزان علاوه بر آرامش از کار خود نیز لذت ببرند.

    اگر تمایل دارید از قابلیت های دیگر دستگاه مطلع شوید اینجا را کلیک فرمایید.

    : 224 - : 1397/05/09 - : 2696
    1397/05/09