مقالات فروشگاه

چرا؟ چگونه؟ و چه زمان میزآموز هوشمند تهیه نماییم ؟

خیلی از دوستان راجع به میزآموز هوشمند سوالاتی داشتند و ابهاماتی برایشان وجود داشت که در این اینجاتا حدودی به رفع ابهامات می پردازیم.

این میز از سه بخش اصلی تشکیل شده ، بخش اول وایت برد ، که روکش آن خاص بوده و از نانو تهیه شده ، برعکس وایت برد که برگشت نور دارد این روکش انعکاس نور ندارد و رنگ پذیر هم نیست و شما می توانید به راحتی با پارچه نمدار آن را تمیز کنید .

بخش بعدی تخته شاسی است که زیر وایتبرد قرار می گیرد ، چون ممکن است شما نیاز داشته باشید تصویر یا متن کتاب یا نوشته ای را به بیننده نشان دهید ، شما می توانید بدون تغییر دوربین ، این کار را به راحتی انجام دهید.

بخش سوم هلدر یا نگهدارنده است که قطعات آن طوری طراحی شده که به راحتی روی هم سوار می شوند و چون انعطاف پذیر است به هر زاویهای که شما نیاز دارید میتوانید آن را تنظیم کنید.

میز آموز به تنهایی میتواند به عنوان میز مطالعه نیز استفاده شود و پایه های آن طوری طراحی شده که می توان شیب ملایمی به میز داد.

خیلی ها سوال می کنند چرا باید میز آموز تهیه کنیم و چرا میزآموز هوشمند ؟

با میزآموز نیاز به شخص دیگری برای فیلمبرداری ندارید، خیلی وقت ها شاید زمانی که فرصت مناسب برای فیلمبرداری دارید کسی در دسترس شما نیست تا به شما کمک کند ، بهترین زمان برای خانه هایی که شلوغ است آخرشب است که همه استراحت می کنند تا نویزی در حین فیلمبرداری نداشته باشید و در آن زمان شما بدون نیاز به کسی شروع به فیلم برداری می کنید.

دومین نکته این است که برای خیلی از معلمان ، فیلمبرداری از کار تدریس از خود تدریس مشکلتر است و شاید نگرانی بابت تولید محتوا داشته باشند، ولی ما با میزآموز این نگرانی را کاهش دادیم.

نکته سوم اینکه شماوقتی از فاصله دور فیلمبرداری می کنید، فیلمبرداریو صدا کیفیت خوبی ندارد، اما در این روش چون گوشی نزدیک شما قرار می گیرد قاعدتاً کیفیت صدا نیز مناسبتر خواهد بود.

چهارمین نکته حفظ حریم خصوصی شماست. چون اکثر شما تولید محتوا را در منزل انجام می دهید و شاید خیلی تمایل نداشته باشید که فضای منزل شما در فیلم مورد مشاهده قرار گیرد، بنابراین با میزآموز می توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید.

نکته بعدی این است که خیلی از شما در منزل وسایلی مثل تخته برای تدریس ندارید و یا امکان نصب آن را در منزل برایتان وجود ندارد میزآموز یک وایت برد در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی می توانید از آن در فضای بسیار کم استفاده کنید و یا حتی با یک برگه آچار نیز میتوانید مطالب خود را ارائه دهید .

نکته دیگر اینکه در بعضی از دروس شما نیاز به نمایش کار عملی و آزمایش دارید، پس با میز آموز می توانید وسایل را روی آن قرار داده و از تمام فعالیت های خود با کیفیت عالی فیلم بگیرید و به نوعی دستگاه ویژوالیزر برای شما خواهد بود .

سوال خیلی از همکاران این است که آیا میزآموز فقط در دوران قرنطینه مورد استفاده قرار می گیرد یا در مدرسه هم کارایی دارد؟

باید بگوییممیزآموز طوری طراحی شده که در کلاس نیز بسیار کاربردی است . شما بدون نیاز به لپ تاپ و کامپیوتر فقط با استفاده از گوشی خود و یک دانگل ارزان قیمت قادر هستید که تمام فعالیتهای خود را به صورت مصور از طریق ویدئو پروژکتور و تلویزیون پخش کنید و تمام دانش آموزان همزمان آن را تماشا کنند یعنی به نوعی یک ویژوالیزر با کیفیت عالی در اختیار شماست، چون معمولاً دوربین های همراه از دوربین های ویژوالیزر بسیار با کیفیت تر است.

خیلیاز دوستان برای تهیه ی میزآموز احساس نیاز کردهاند اما زمان تهیه آن را به تعویق انداخته و در انتظار تعیین تکلیف مدارس هستند. بنده به شما پیشنهاد می کنم که الان بهترین زمان برای تولید محتواست و چه اشکالی دارد که شما در رابطه با دروس خود محتواهای خود را آماده داشته باشید، که اگر مدارس باز شود شما این محتواها را در کلاس نیز استفاده کنید علاوه بر آن چون الان فرصت مناسب برای تهیه محتوای الکترونیکی دارید محتواهای شما حتماً با کیفیت تر و استاندارد تر خواهد بود.

سفارش بعدی اینکه حتما این دستگاه را در اولین فرصت تهیه نمایید زیرا متاسفانه هر روز با افزایش قیمت قطعات و تجهیزات مواجه هستیم و قطعاً در پارت های بعدی توانایی فروش با قیمت فعلی امکان پذیر نخواهد بود. پس بهترین زمان برای تهیه میزآموز همین الان است ، برای تهیه میزآموز هوشمند اینجا را کلیک نمایید.حداکثر ظرف دو روز در اختیار شما قرار می گیرد که البته این زمان برای متقاضیان شهر تهران فوری و برای سایر شهرها در یک تا دو روز انجام خواهد شد.

: 247 - : 1399/04/15 - : 1341
1399/04/15