اخبار هوشمندسازی

چرا استفاده ازدستگاه سیگنال یاب آنتن برای حوزه امتحانات و کنکور پیشنهاد نمی شود؟

دستگاه سیگنال یاب آنتن ، وسیله ای است برای پیدا کردن انواع دوربین های سیم دار و بی سیم وایفای دار و دستگاه های مودم جی اس ام سیم کارتی و شنود سیم کارتی .

عملکرد دستگاه از روی فرکانس و سیگنال است، به طوری که با روشن نمودن دستگاه و جستجو در فضای مورد نظر به محض قرار گرفتن در فاصله 5 متری انواع دستگاه های شنود، سیم کارتی و میکروفون های مخفی در حین کار و دریافت فرکانس از آنها شروع به دادن آلارم و روشن شدن ال ای دی ها خواهد کرد.

هر چقدر فاصله دستگاه سیگنال یاب آنتن با میکروفون های انتقال صدا کمتر باشد مقدار صدای آلارم تندتر است و کاربر را به دستگاه مورد نظر میرساند.

عملکرد فرکانسی این دستگاه بین 100 تا 2500 کیلو هرتز است که به عنوان مثال فرکانس ایجاد شده جهت انتقال صدا توسط دستگاه های شنود سیم کارتی و میکروفون های مخفی موجود در کشورمان بین 900 تا 1900 کیلوهرتز می باشد که به راحتی با این دستگاه قابل جستجو میباشند.

با این عملکرد خوب ، چرا کارشناسان این دستگاه را برای رد یابی موبایل در جلسات کنکور و امتحانات پیشنهاد نمی کند ؟

  1. همانطور که توضیح داده شد این دستگاه به فرکانس حساس هست و شما زمانی می توانید دستگاه موبایل را شناسایی کنید که ایجاد فرکانس نماید و این امر زمانی رخ می دهد که از تلفن استفاده شود، یعنی از طریق دستگاه ، پیامک و تماسی برقرار شود که ممکن است این زمان آنقدر کوتاه باشد که شما فرصت ردیابی موبایل را نداشته باشید .
  2. اغلب حوزه های امتحانی به لامپ های فلورست (مهتابی) مجهز می باشند و ترانس این لامپ ها فرکانس بالایی تولید می کنند بنابراین عملکرد دستگاه با وجود این فرکانس ها دچار اختلال می شود و اپراتور دستگاه را دچار سردرگمی می کند.
  3. سیگنال یاب در شرایط نرمال در صورتی که فراکانس های اضافی در محیط وجود نداشته باشد ، موبایل را در شعاع 5 تا 10 متری تشخیص می دهد که به ناچار برای پیدا کردن تلفن همراه شما مجبور به تجسس دانش آموزان در آن شعاع هستید که این کار باعث اختلال در روند اجرای آزمون شده و تمرکز دیگر دانش آموزان را به هم می ریزد.
  4. فرکانسیاب ها دارای باتری شارژی می باشند و در صورتی که شارژ آنها کامل نباشد عملکرد مناسبی ندارند بنابراین با اتمام باتری ، قابل استفاده نمی باشند و اگر باتری دستگاه در جلسه آزمون به اتمام برسد شما تا شارژ کامل قادر به استفاده از آن نمی باشید .

پیشنهاد ما چیست ؟

در جلسات آزمون گذشته بدلیل عدم شناخت کافی مجریان آزمون به عملکرد دستگاه سیگنال یاب و اصرار مسئولین بر استفاده فراوان آن ، متاسفانه در چندین حوزه ، سوالات آزمون لو رفت .

همانطور که می دانید دستگاه های هوشمند به خودی خود منبع ذخیرسازی اطلاعات و مطالب درسی می باشد که در صورت عدم وجود سیم کارت در آن و عدم ارتباط اینترنتی قابل استفاده برای افراد متقلب می باشد.

بهترین و مناسبت ترین راه برای جلوگیری از هر گونه تقلب در آزمون ، استفاده از دستگاه های موبایل یاب دستی می باشد و برای جلوگیری از خطای شخصی و ایجاد تراکم در درب ورودی جلسه (که این تراکم تمرکز فرد کنترل کننده را به هم می ریزد و باعث ایجاد خطای شخصی می شود) بهتر است به جای یک دستگاه از چندین دستگاه موبایل یاب استفاده شود.

ناگفته نماند نوع دستگاه نیز بسیار مهم هست چون نمونه های چینی و خارجی به هر شیء فلزی حساس هستند که این مورد باعث افزایش خطای شخصی می شود و در روند بازرسی اشکال به وجود می آورد.

ما با ساخت دستگاه موبایل یاب صد در صد ایرانی ،مدل RMD 300 تمام این نواقص را رفع کردیم .

این دستگاه قابلیت تفکیک اجسام فلزی با موبایل را دارد همچنین با وجود کلید هایسنس حساسیت دستگاه را می توانید در کسری از ثانیه چند برابر کنید .

از دیگر محاسن دستگاه، باتری آن است که مصرف بسیار پایینی نسبت به نمونه های خارجی دارد و تعویض باتری آن در چند ثانیه بدون نیاز به ابزاری خاص صورت می گیرد که از وقفه در بازرسی جلوگیری می کند.

هم اکنون بیش از 5000 مدرسه و دانشگاه سراسر کشور از این محصول ما استفاده می کنند.

جهت اطلاع بیشتر و خرید دستگاه اینجا را کلیک فرمایید.

: 264 - : 1401/12/01 - : 336
1401/12/01