مقالات فروشگاه

گزینه های اولیه برای رزولوشن اصلی

۱- (SVGA (800×600 :از آن جایی که در سال های اخیر، قیمت ها به شدت کاهش پیدا کرده است، این پروژکتورها برای افرادی که بودجه کمی دارند مناسب است. هر چند که در حال حاضر اکثر رایانه ها از خروجی رزولوشن بالاتری برخوردارند، SVGA می تواند برای ارایه مطالب با نرم افزار پاورپوینت و سایر برنامه های مشابهی که بستگی زیادی به جزئیات تصاویر ندارند گزینه مناسبی باشد.

۲-(XGA (1024×768:قیمت پروژکتورهای XGA در سال های اخیر کاهش یافته و قیمت متعارفی پیدا کرده است. بسیاری از لپ تاپ ها هنوز از خروجی XGA اصلی برخوردارند و تطبیق دادن پروژکتور XGA با رزولوشن اصلی XGA لپ تاپ باعث می شود که هیچ جزئیاتی را از دست ندهید.

۳- (WXGA (1280×800: پروژکتورهای WXGA صفحه عریض( واید ) هستند و معمولا نسبت به XGA مقداری گران تر اند. این محصولات با لپ تاپ های میان رده با صفحه وایداستفاده می شوند که اغلب از رزولوشن اصلی ۱۲۸۰×۸۰۰ استفاده می کنند. این پروژکتورها به شدت در حال رایج شدن هستند و به عنوان یک صفحه عریض ارزان و جایگزین ارزان XGA استفاده می شوند.

۴- (SXGA+ (1400×1050:این پروژکتورهای SXGA+ projectors در حال محبوبیت بیشترهستند وچندین انتخاب در بودجه وهم در پیکربندی قوی ارایه می کنند. این رزولوشن برای عکسبرداری دقیق و اطلاعات گرافیکی مناسب است اما برای نمایش متن و یا ارایه مطلب به صورت پاورپوینتی مناسب نمی باشد.

۵- (UXGA (1600×1200:رزولوشن UXGA برای برنامه هایی کاربردی با رزولوشن های بسیار بالا است که جزئیات یا اطلاعات در آنها بسیار مهم است. این ها پروژکتورهای گرانی هستند که از رنج وسیعی از تجهیزات رایانه ای پشتیبانی می کنند.محصولات نسبتا کمی در بازار وجود دارند که از این رزولوشن برخوردارند.

۶- (WUXGA (1920×1200:رزولوشن WUXGA نمونه ۱۶:۱۰ واید UXGA است و این طور می توان استدلال شود که به عنوان یک رزولوشن ۱۰۸۰p قابل توجه می باشد. پروژکتورهای WUXGA از این امتیاز برخوردارند که علاوه بر نمایش محتوای WUXGA می توانند سیگنال های فول اچ دی / ۱۰۸۰p HD را نمایش دهند اما به طور معمول هم بسیار گران هستند.

: 179 - : 1395/05/15 - : 2985
1395/05/15