مقالات فروشگاه

ویدئو پروژکتور جیبی Pocket Projectors

پروژکتورهای جیبی وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارند و می توانند تصاویر بزرگ وحتی بیشتر از ۶۵ اینچ را پخش کنند. تکنولوژی تصویربرداری پیشرفته ،یک راه حل عملی برای ارائه مطالب به صورت متحرک، با کاربرد اداری و برنامه رسانه های شخصی ساخته شده اند. پروژکتور های جیبی جهت نمایش تصاویر روشن، به صورت تعبیه شده در لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند به مخاطبان کم تعداد و یا در اتاق کنفرانس متوسط به کار می روند. فرق این پروژکتورها با نوع Pico در این است که از لحاظ وزن سنگین تر هستند و خروجی روشنایی بالاتری برای تعداد بیشتر حضار دارند.

موارد استفاده از پروژکتورهای پرتابل /جیبی:

جهتدموی خدمات و محصولات، بازاریابی، جلسات کوچک مدیران و اساتید، ارایهپروژه های دانشجویی و مصارف تفریحی و سرگرمی نظیر اتصال به موبایل و پخش تصاویر و فیلم است. چرا که می توانید از ویدئو پروژکتورهای جیبی در صورتی که فضا همانند سینما تاریک باشد به منزله یک سینمای خانگی استفاده کرد.

ظهور و پیشرفت های پروژکتورهای جیبی :

واقعیت این است که تا همین اواخر، ویدئو پروژکتور جیبی بیشتر به عنوان یک وسیله تازه و برای سرگرمی تا یک فن آوری جدید برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده بود؛ با این حال، همانطور که لامپ‎های LED بهبود یافته است، توانایی‎های ویدئو پروژکتور پیکو نیز افزایش یافته است و شروع به ورود جدی به بازار ویدئو پروژکتور نمودهاند.
در مقایسه ویدئو پروژکتورهای جیبی با مدل‎های دیگر لامپی (مدل‎های متال هالید) ۲ چیز اصلا قابل مقایسه نیست: روشنایی بسیار پایین LED ها وعمر لامپ استثناییآنها. آینده‎ی این ویدئو پروژکتورها روشن بنظر می‎رسد چون استهلاک و خرابی کمتری دارند و عمر لامپ آنها بسیار بیشتر است و نیاز به تعویض لامپ که متداول ترین ایراد سخت افزاری ویدئو پروژکتورها به شمار می‎آید، ندارند.

محدودیت های پروژکتورهای جیبی :

یکی دیگر از محدودیت‎های مهمرایج ویدئو پروژکتورهای جیبی،نداشتن لنز زوماست؛ این بدین معنی است که تنها راهی که شما می‎توانید اندازهی تصویر را کنترل کنید، با حرکت فیزیکی ویدئو پروژکتور به فاصله نزدیک‎تر یا دورتر از صفحه نمایش است. اگرجمع و جور بودنویدئو پروژکتور بیش از روشنایی و زوم آن برای شما اهمیت دارد، ویدئو پروژکتور پیکو برای شما مناسب خواهد بود. اگر نه، بهتراست به دنبال ویدئو پروژکتورهای چند‎رسانهای باشید.

: 182 - : 1395/05/15 - : 4126
1395/05/15