مقالات فروشگاه

سطح هوشمند یا سطح تعاملی (interactive floor) : (بخش دوم)

تصویری است که بر روی سطح زمین مانند یک فرش نمایش داده می شود که به رفت و آمد افراد روی این تصویر واکنش نشان می دهد و تصویری متحرک را به نمایش می گذارد؛ این عکس العمل یا واکنش می تواند با صدا یا بدون صدا و با توجه به مکان استفاده شده عملکرد و حرکت و تصویری متفاوت داشته باشد. از این طریق ارتباط جذابی بین افراد و تصاویر ایجاد می شود که باعث جذب و ترافیک افراد در محدوده تعریف شده می شود.

تصاویر متحرک سطح های هوشمند قابل سفارش سازی و انتخاب توسط مشتریان بوده و با توجه به اینکه سطح هوشمند معمولا مصرف تبلیغاتی دارند هر مشتری می تواند با کاربرد مورد نیاز سفارش سطحی متفاوت داشته باشد. تصاویر شامل فیلم، افکت های حرکتی و انیمیشن ها، بازیها و آموزش های مختلف باشد.
این سیستم را می توان در هر مکانی که نور مستقیم خورشید نتابد نصب و راه اندازی کرد که معمولا در مدارس ، فرودگاهها و بانکها و فروشگاهها و اماکن نمایشگاهی و نیز فرهنگسراها برای پیاده سازی تبلیغات محیطی و آموزشی کاربرد بسیار دارد.
خیلی از مدارس مخصوصا مدارس غیردولتی فضایی برای ورزش دانش آموزن ندارند با این روش امکان تحرک در دانش آموزان را در فضای کم افزایش می دهیم.

: 201 - : 1395/06/05 - : 5323
1395/06/05