مقالات فروشگاه

تاثیر موسیقی بر یادگیری دانش آموزان

سبکهای مختلف موسیقی برای فعالیتهای مختلفی پیشنهاد میشود.انتخاب درست نوعموسیقیبرای موضوع درسی که دانش آموز مطالعه میکند باعث یادگیری بهتر و افزایش تمرکز میشود.

تاثیر موسیقی بر یادگیری درسمتنوع و زیاد است ، به عنوان مثال : موسیقیها با ریتم تند باعث تحریک قوه یادگیری میشود، مخصوصا موسیقیهایی با مضمون شعری مثبت برای یادگیری خیلی خوب است.پخش موسیقی هنگام مطالعه، نوشتن و درس خواندن کمک به تقویت تمرکز میکند.

یکی دیگر ازتاثیرات موسیقی بر یادگیری دانش آموزان آهنگهایی با ریتم تند،است که : انرژی بدن خسته و ذهن خسته را افزایش داده و موسیقیهای آرام بدن را در حالت ریلکس قرار داده و باعث افزایش تمرکز میشود.

در زمان های که احساس می کنید دانش آموزان دچار خستگی در کلاس شده اند بهتر است از موسیقی های تند استفاده کنید تا خستگی آنها مرتفع شود و هنگامی که انرژی آنها زیاده شده بهتر است برای تمرکز بیشتر از آهنگ های ملایم استفاده نمایید.

یکی از ابزاری که ما برای کلاس در معلمان طراحی نمودیم دستگاه رسا ساز همراه می باشد که به اساتید و معلمان کمک می کند در زمان های مورد نظر جهت پخش مویسقی در کلاس از آن استفاده نمایند.(جهت آشنای با این محصول اینجا را کلیک فرمایید)

: 219 - : 1397/04/28 - : 2405
1397/04/28