مقالات فروشگاه

بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست کدام است؟

نکات مهم هنگام خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست برای مدارس و مراکز عمومی :

  1. قفل مخزن:

چون دستگاه معمولا در فضای عمومی قرار می گیرد و استفاده می شود برای امنیت بیشتر حتما باید مخزن دارای قفل ورودی باشد تا خدای ناکرده مواد غیر معمول در مخزن ریخته نشود.

  1. ایزوله نمودن منبع تغذیه الکتریکی:

به دلیل استفاده از الکل و آب حتما باید منبع تغذیه الکتریکی اولا از ترانس دائم کار بوده و کاملا از مخزن مایع جدا سازی شود تا در صورت نشت مخزن، استفاده کنندگان دچار برق گرفتگی نشوند.

  1. فیوز اطمینان:

برای اطمینان بیشتر دستگاه دارای فیوزی جهت قطع برق هنگام اتصالی دستگاه باشد.

  1. نوع دستگاه :

بهترین و مناسب ترین دستگاه برای مراکز آموزشی و عمومی دستگاه های اتوماتیک و چشمی می باشند، چون میزان مصرف الکل آنها تنظیم شده است و از استفاده بی رویه مواد ضد عفونی توسط دانش آموزان و مراجعین جلوگیری می کنند .در نظر داشته باشید مصرف نامتعال مواد ضد عفونی کننده هزینه جانبی شما را بسیار بالا می برد و استهلاک دستگاه های پدالی بسیار بالاست.

  1. جنس دستگاه:

جنس دستگاه برای مدارس و مراکز آموزشی و عمومی باید از جنس فلزی و حداقل از ورق یک استفاده شود تا استحکام لازم را داشته باشد و از جابجا شدن آن توسط دانش آموزان و مراجعین جلوگیری شود و رنگ بدنه حتما باید الکترواستاتیک کوره ای و ضد خش باشد.

  1. مخزن دستگاه:

ظرفیت مخزن برای مراکز عمومی نباید کوچک باشد چون در این صورت شما دائم باید مخزن را پر کنید و اگر از حدی بیشتر باشد ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت بو بگیرد.

  1. گارانتی و پشتیبانی:

به دلیل استفاده دائمی دستگاه ، ضمانت و خدمات و پشتیبانی آن بسیار مهم می باشد، بنابراین حتما دستگاه را از شرکت های معتبر که امکان خدمات دهی را دارند تهیه نمایید چون هیچ گاه شرکتی محصول بی کیفیت خود را ضمانت نمی کند. زیرا خدمات این محصولات برای شرکت هزینه های سنگینی را به همراه دارد. پس همیشه داشتن گارانتی می تواند دلیل محکمی برای داشتن کیفیت باشد.

  1. قیمت دستگاه :

به ارزان بودن دستگاه همیشه شک کنید و قیمت بالا همیشه دلیل با کیفیت بودن دستگاه نیست واقعا اگر دنبال دستگاهی با تمام خصوصیات بالا و قیمت مناسب هستید با شماره 02177132461 یا شماره همراه 09126076029 تماس حاصل فرمایید.

: 258 - : 1400/06/18 - : 546
1400/06/18