مقالات فروشگاه

آیا استفاده از گیت موبایل یاب برای مدارس مناسب است؟

یکی از مشکلات اساسی مدارس بازرسی بدنی دانش آموزان برای جلوگیری از ورود موبایل به مدرسه به ویژه به محل برگزاری آزمون ها می باشد.

اکثر مدارس گله مند هستند که با دستگاه های موبایل یاب دستی یا همان گریت های دستی پروسه بازرسی دانش آموزان خیلی زمان بر است و همیشه دنبال آن هستند که از وسایلی استفاده کنند که سرعت عمل آنها را بالا ببرد .

بعد از جستجو به گیت های دروازه ای(گیت بازرسی بدنی)میرسند که اغلب شما ممکن است آنها را در فرودگاه ها و مبادی ورودی مراکز امنیتی دیده باشید.

در دید اول همه مدیران مراکز آموزشی از ما سراغ این وسیله را می گیرند که ما به چند دلیل آنها را پیشنهاد نمی کنیم .

  1. مورد اول قیمت بالا و گران بودن آنهاست که برای مدارس تهیه آن امکان پذیر نیست.
  2. معمولا این دستگاه ها را جایی استفاده می کنند که مراجعه کننده هیچ شئ فلزی همراه خود نداشته باشد ، مثلا هنگام مراجعه شما به فرودگاه متصدیان امر قبل از عبور از گیت از شما می خواهند که تمام اشیاء داخل لباس خود را خارج کنید حتی کمربند خود را باز کنید سپس از گیت عبور کنید که این مورد در مراکز آموزشی شدنی نیست.
  3. در صورتیکه دو مورد قبلی را قبول کنید و از دانش آموزان بخواهید هیچ شئ فلزی همراه خود نداشته باشند حتی از دکمه ، زیپ فلزی و کمربند استفاده نکنند ، اگر هنگام عبور از گیت آلارم آن فعال شود باز شما ناچار هستید فرد مورد نظر را بازرسی بدنی کنید که عملا بر می گردید به مورد بازرسی بدنی با دستگاه موبایل یاب دستی .

با این توضیحات شاید شما سوال کنید پیشنهاد شما چیست؟

تجربه چندین ساله ما نشان می دهد که دستگاه موبایل یاب صد در صد ایرانی RMD300 به هیچ عنوان خطایی در بازرسی نداشته است و بیشتر خطا مربوط به خطای شخصی است که فرد کنترل کنند با تراکم جمعیت روبرو می شود و فشار مدیران مربوطه باعث می شود که ایشان از کنترل دقیق دست بردارند و در این حین افرادی از این تراکم استفاده می کنند و گوشی خود را وارد جلسه می کنند، ما پیشنهاد می کنیم به جای تهیه گیت با هزینه های حداقل 40 یا 50 میلیونی شما با هزینه یک دهم آن می توانید چند دستگاه موبایل یاب RMD300 تهیه نمایید تا هم دقت عمل و هم سرعت شما چند برابر افزایش یابد.

جهت اطلاع بیشتر و خرید دستگاه موبایل یاب صد در صد ایرانی RMD300 اینجا را کلیک کنید

: 285 - : 1403/03/09 - : 28
1403/03/09